Satın aldığınız ürünlerle ilgili bir şikâyetiniz olduğunda, kuryeden teslim aldığınız günden itibaren 3 iş günü içerisinde bilgi@erzincanyoresel.com.tr adresine e-posta göndererek veya 0446 212 60 55 numaralı telefonu hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında arayarak aşağıdaki koşullar dâhilinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
Çalışma saatleri içerisinde bize ulaştığınız takdirde, hasarlı ürün/iade talebi işlemleri aynı gün işleme alınır. Çalışma saatleri dışında gerçekleşen talepler bir sonraki iş gününde işleme alınabilecektir.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu veya kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
Temel Kural: Aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde, sözleşme koşulları kapsamında
Hasarlı Ürün İadesi: Ürünlerde sevkiyat sırasında oluşabilecek ezilme, bozulma ya da kırılma gibi istenmeyen durumlar görüldüğünde, ürün ambalajı bozulmadan ve kuryenin geldiği gün ürünün fotoğrafını çekerek bilgi@erzincanyoresel.com.tr adresine veya 0446 212 60 55 WhatsApp hattımıza iletilmesi gerekmektedir. Yalnızca teslimat sürecinde hasarlı olarak size ulaşan ürünlerin iadesi yapılmaktadır.
Teslimat Kontrolü: ErzincanYöresel web sitesi üzerinden satın aldığınız ürünleri, kurye teslimatı sırasında kontrol ederek, teslimat sürecinde hasarlı ürünleri iade edebilirsiniz.
Para İadesi Süreci: İade ettiğiniz ürünler, iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün bize ulaştıktan sonraki 10 gün içerisinde yapılmaktadır. Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.
Ambalaj: İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Fatura: İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe/not göndermeniz gerekmektedir.
Depolama ve Tüketim (Süt ve Süt Ürünleri İçin):
Satın aldığınız süt ve süt ürünleri grubundaki ürünleri uygun koşullarda saklamadığınız takdirde meydana gelen bozulma durumlarında iade talebi alınmamaktadır.
Satın aldığınız süt ürünlerini uygun koşullarda saklayarak 10 gün içerisinde tüketmeniz önerilir. Bu süre içerisinde tüketemeyeceğiniz ürünleri dondurucu dolapta saklamanız gerekmektedir. Bu ve benzeri gecikmelerden kaynaklı bozulma durumunda iade talebi alınmamaktadır.